donderdag, december 13, 2007


Katarakt serie

1 ste aflevering


1,4 miljoen kijkers waren er voor de nieuwe dramaserie Katarakt en ik was er ook bij ...

Na de eerste aflevering op zondag 9 december vielen er al plusjes en minnetjes te horen en te lezen van overal- ik vind het wel een mooie serie en inderdaad een fantastische gelegenheid om Haspengouw en geheel Limburg ook eens zo mooi- bloemerig- fruitig- met een verhaal gespeeld door bekende en minder bekende acteurs.

Ik deel ook wel de mening van nog menigen dewelke de typische Limburgse tongval echt wel missen in deze serie...eens te meer omdat ik het zelf graag hoor en niet spreek (ikzelf ben eigenlijk ne kiekefretter)- ook had ik nog graag gezien dat An De Greef - gespeeld door Viv Van Dingenen haar rol als uitbaatster van een B&B een beetje meer in beeld bracht - je zag enkel dat er gasten toekwamen en verder?? ...geloof me er komt wel wat meer bij kijken als dit je beroep is........maar ach klagen kunnen we elke dag dus......op naar de volgende aflevering.... de centen zijn toch al uitbesteed..(Limburg investeerde 1 miljoentje in dit project) zolang Sylvainke het later maar niet aan de toeristenbelasting gaat toevoegen!!!

wordt vervolgd........