donderdag, mei 29, 2008

Welcome :: Oud Rekem


Welcome :: Oud Rekem

en ja het is een feit : OUD REKEM mooiste dorp van Vlaanderen!
een dikke Proficiat!!
en nu heb ik het liedje gedownload en probeer het mee te zingen- Dit lied werd vorige week nog door Juulke gebracht op het volksfeest in Oud-Rekem.


hier is alvast de tekst: (Nederlands geschreven maar het zingen moet je wel in het dialect doen hé)

Rekem proficiat
allures van een echte stad
Daar waar ik geboren ben
en waar ik alle mensen ken
Rekem geschiedenis
Zo rijk dat is toch niet mis
Het kasteel dat is ons monument
het is zo wijd en vrij bekend
Ik hou van Rekem daar langs het kanaal
Daar zijn de mensen zo royaal
Daar is het nergens valse schijn
Ja daar kan ik nog mijn eigen zijn
Rekem een dorp apart
het mooiste dorp op aard
Met kameraden op het terras
daar voel ik mij in mijn sas


tralalalal